Okmányiroda part 2

2008.03.03. 10:42

Túl vagyok az okmányirodás elfoglaltságon és az a véleményem, hogy fejlődik a magyar bürokrácia, na nem olyan szinten, ahogyan fejlődhetne, de azért javuló tendenciát mutat az ügyintézés.

Lakcím módosítás volt a feladat és én jól tájékozott technokrata módjára a magyarorszag.hu-n foglaltam időpontot, ami 9:30 volt. Azt írták soron kívül a meghatározott időpontban fogadnak az ügyintézés céljából. 9:25 kor megjelentünk a helyszínen. A sorszámtépő készülék fő helyen volt. Mondom nosza egy sorszámot, bár elvileg nem szükséges. Határozottan és az ott üldögélő állampolgárok rosszindulatú tekintetét figyelmen kívül hagyva benyitottam az első irodába, ahol egyenesen az első ügyintézőnek mondtam, hogy időpontra jöttem és ez és az a célom. Döbbenet volt az arcán a határozottságom miatt, de annyit sikerült kinyögnie, hogy egy másik helyen intéződik az ügyem. Ajtón ki. Majd keres a másik szoba. Röpke 5 perc után meg is lett. Ott is a fent leírt módon jártam el. Egy listáról kihúzták a nevem, majd mondták foglaljak helyet. Leültem és csodák csodája a sorszámom is villogott egy másik ügyintézőnél. Odamentem és 5 perc múlva távoztam, még a népszavazási átjelentésemet is megcsinálták. 13 perc. Fasza…

Egy hiba van csak a gépezetben. Nehezen lehet megtalálni az irodákat, nem megfelelő ez a fajta ügyfélirányítás, de ha ezen átlép az ember akkor gyors volt…

Bár még lehet, hogy benne van az is, hogy nem hagytam senkinek alternatívát arra, hogy ellenkezzen, mert én minden mozdulatommal mimkámmal azt fejeztem ki, hogy TI VAGYTOK ÉRTEM...

Azért nem én lennék, ha nem jegyezném meg, hogy lehet is gyors hiszen annyi ügyintéző van mint égen a csillag….

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr13363110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása