Tulajdonképpen nem számítottam rá, de kizártnak sem tartottam, hogy megtörténik velem az, hogy kapjak egy gyorshajtásos csekket. Illetve másképpen, de gyakorlatilag befizetendő tételként jelentkezett. Be kell fizetni nem kérdés. Az sem kérdés, hogy lehet akár jogos is. Nem vagyok én gyorshajtó, egyszerűen megyek a forgalommal és ez néha gyorshajtásba torkollik. Nem nagy összegre vágtak meg, 30000 Huf, azaz a legkisebb tétel ebben a körben. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez bennem milyen érzéseket keltett:

·        Nem vagyok felháborodva

·        Elgondolkodtam rajta, hogy minden esetben be kell tartani a sebességhatárokat

·        Bánt, hogy ki kell fizetni a saját ostobaságom árát

·        Az összeg pont akkora, hogy ne szeressem kifizetni

 

Szóval elérte a célját a rendelkezés. Oda fogok figyelni, mert nem akarom az állam kasszáját növelni ilyen alkalomszerű input-okkal

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr68635353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása