Az államnak nevezett hydra már megint kitalált valami izgiset. A fekete gazdaság fehérebbre fordítása a cél ismét, mondják ők. Persze én el is hiszem, csak…

Technikailag hogyan is néz ki? Megállok a bolt előtt kiveszek a zsebemből egy doboz bontatlan cigit. Kibontom. Rágyújtok. Jön az APEH káder és kéri a blokkot, én meg nézek rá nagy szemekkel, hogy nem is voltam a boltban, a cigit meg régebben vettem. Ő neki nem kell ezt elhinni és azt mondja, hogy nem igaz és az ÁFÁT legyek kedves megfizetni. Mit is tehetek? Semmit. Bizonygathatom az igazam… Senkinek sem kötelessége elhinni. Én ezt a döntést, emiatt aggályosnak tartom, de…

Ha nem a magyar APEH ellenőrökből indulnék ki, hanem valami európai országbeli ellenőrök lennének, akkor jó is lenne, mert rászoktatnánk az Őstermelőt arra, hogy könyvelőt neki is kell tartania… Tehát fehéredne a gazdaság. Csak ezt azért olyan módon kellene csinálni, hogy közben azért csökkentsék az adminisztrációt…         

 


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása