Sosem foci.

2010.07.02. 08:18

Világ életemben hidegen hagyott a foci. Peresze gyerekkoromban lementem a grundra a haverokkal olykor, de nem ez volt a kedvenc elfoglaltságom. A meccseket a tv-ben sem szerettem nézni, mert nem láttam benne semmi néznivalót. És életemben egyszer voltam igazi meccsen, valami jótékonysági cucumucu volt, de ott sem tudtak rabul ejteni, sőt ott távolodtam el csak igazán.

De most…
Nem tudom, hogy mi volt az az indok, hogy bekapcsoljam az első meccset a Dél-afrikai focivb-n, de bekapcsoltam és még ha félszemmel is, de bizony elmondhatom magamról, hogy láttam az összes meccset.
Drukker nem vagyok, hiszen a bordától mindig megkérdem, hogy melyik csapatnak drukkol és én csak azért is mindig a másiknak drukkolok. Nincs kedvenc, nincs favorit. Nah jó nagyon tetszik, ahogy Maradona csapatot csinált az Argentinokból.
Szóval miért nézem és kísérem figyelemmel akár a meccseket követő pletykákat is? Az egésznek roppant jó atmoszférája van. Lehet köpködni a MTV-t, de szerintem ezt az atmoszférát Ők teremtik meg, azzal ahogyan kommentálnak, ahogyan a stúdióbeszélgetések zajlanak, vagy akár a meccsbeharangozókban.
A végeredményt tekintve lényegtelen, hogy ki győz, csak győzzőn már valaki, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki a legjobb és már várom a mai meccseket.
Hollandia vagy Brazília ööö Brazília vagy Hollandia ööö Hollandia vagy Brazília….
Uruguay vagy Ghána ööö Ghána vagy Uruguay ööö Uruguay vagy Ghána….

 

:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr512124618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása