Hiszti azért, hogy magadhoz láncolj…
2009.12.14. 12:36
Nem másról szól ez, csak a távközlési szolgáltatók és az általuk csak hűségnyilatkozatnak hívott, holtomiglan holtodiglanról.
Ezelőtt 6 évvel leszerződtem egy távközlési szolgáltatóval, hogy számomra internetet biztosítsanak. A csodálatos élményem velük meg is maradt vagy 4 évig, de aztán a eladták a céget, lett neki más tulajdonosa, akiknek nem a fejlődés, stabilitás, tisztességes üzlet, hanem csak és kizárólag a profit lett az elsődleges szempont. Viszont ez hozta magával azt, hogy a fejlődés megállt, az ügyfélszolgálatosok, akik előtte kedvesek és segítőkészek voltak, tréningen tanulták, hogyan legyen rohadékok. Történt még, hogy ebben a 2 évben gyakorlatilag kétszer változott a lakóhelyem, az első helyre átkötettem, de utána annyira rossz lett a szolgáltatási színvonal, hogy a jelenlegi lakóhelyemre, már nem is akartam tovább hozni, de a fő probléma az, hogy bármilyen változtatás történik, abban az pillanatban növekszik a módosítás időpillanatától kezdődően, a hűségidő egy évvel.
Először megváltoztattam a címet, rámhajítottak 1 év pluszt, aztán egy jelentéktelen dolgot modosíttattam a számlázási címen, megint 1 év. Egyszerűen agyrém, hogy most meg nem akartam tovább, mert elköltöztünk, rámvágnak olyan kötbért, hogy levegőt sem kapok.
Indoklás az, hogy 3 hónappal a hűségnyilatkozatom lejárta előtt el merek költözni, és nem kívánom tovább vinni a szolgáltatásukat. 6 évig precízen fizettem, elfogadtam a magyarázataikat a kiesésekkel kapcsolatban, de annyi arc nincs bennük, hogy fel lehessen mondani a szerződést, egy tökéletesen életszerű helyzet miatt. A hab a tortán, hogy amikor bementem a szolgáltató ügyfélszolgálatára, hogy itt és most fel szeretném mondani a szerződést, nem is lehetett ezt végrehajtani, mert majd küldenek egy levelet, meg egy egy csekket a végső számláról. Én hiába erősködtem, hogy itt a vége, tessék most itt lezárni a dolgokat, tessék meghatározni, az összeget amivel ki lehet ebből lépni és hadd fizessem be most ezt az összeget. A reakció az volt, hogy 8 nap, majd küldik postán. A felmondás 1 hónapja volt, de még egy levelet sem kaptam. Ismerve a szolgáltató ügyintézés módját, nem is fogok kapni semmit, csak 5 hónap mulva egy végrehajtói levelet, hogy fizessek sokk százezezer forintot, mert nem egyenlítettem ki a számlát. Tudom, hogy így lesz és, hogy ezt elkerüljem ismét be kell mennem az ügyfélszolgálatra és nagyon-nagyon hangosan követelni, hogy lezárhassam a szerződést. Ez csak egy szolgáltató. A fura az, hogy mind ilyen. Mindegyiknek az az érdeke, hogy ilyen módon láncolják magukhoz az ügyfeleket. Csak azt nem értem, hogy miért nem normális hozzáállással, megfelelő szolgáltatással teszik ezt, mert
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek