Nem másról szól ez, csak a távközlési szolgáltatók és az általuk csak hűségnyilatkozatnak hívott, holtomiglan holtodiglanról.

Ezelőtt 6 évvel leszerződtem egy távközlési szolgáltatóval, hogy számomra internetet biztosítsanak. A csodálatos élményem velük meg is maradt vagy 4 évig, de aztán a eladták a céget, lett neki más tulajdonosa, akiknek nem a fejlődés, stabilitás, tisztességes üzlet, hanem csak és kizárólag a profit lett az elsődleges szempont. Viszont ez hozta magával azt, hogy a fejlődés megállt, az ügyfélszolgálatosok, akik előtte kedvesek és segítőkészek voltak, tréningen tanulták, hogyan legyen rohadékok. Történt még, hogy ebben a 2 évben gyakorlatilag kétszer változott a lakóhelyem, az első helyre átkötettem, de utána annyira rossz lett a szolgáltatási színvonal, hogy a jelenlegi lakóhelyemre, már nem is akartam tovább hozni, de a fő probléma az, hogy bármilyen változtatás történik, abban az pillanatban növekszik a módosítás időpillanatától kezdődően, a hűségidő egy évvel.

Először megváltoztattam a címet, rámhajítottak 1 év pluszt, aztán egy jelentéktelen dolgot modosíttattam a számlázási címen, megint 1 év. Egyszerűen agyrém, hogy most meg nem akartam tovább, mert elköltöztünk, rámvágnak olyan kötbért, hogy levegőt sem kapok.

 

Indoklás az, hogy 3 hónappal a hűségnyilatkozatom lejárta előtt el merek költözni, és nem kívánom tovább vinni a szolgáltatásukat. 6 évig precízen fizettem, elfogadtam a magyarázataikat a kiesésekkel kapcsolatban, de annyi arc nincs bennük, hogy fel lehessen mondani a szerződést, egy tökéletesen életszerű helyzet miatt. A hab a tortán, hogy amikor bementem a szolgáltató ügyfélszolgálatára, hogy itt és most fel szeretném mondani a szerződést, nem is lehetett ezt végrehajtani, mert majd küldenek egy levelet, meg egy egy csekket a végső számláról. Én hiába erősködtem, hogy itt a vége, tessék most itt lezárni a dolgokat, tessék meghatározni, az összeget amivel ki lehet ebből lépni és hadd fizessem be most ezt az összeget. A reakció az volt, hogy 8 nap, majd küldik postán. A felmondás 1 hónapja volt, de még egy levelet sem kaptam. Ismerve a szolgáltató ügyintézés módját, nem is fogok kapni semmit, csak 5 hónap mulva egy végrehajtói levelet, hogy fizessek sokk százezezer forintot, mert nem egyenlítettem ki a számlát. Tudom, hogy így lesz és, hogy ezt elkerüljem ismét be kell mennem az ügyfélszolgálatra és nagyon-nagyon hangosan követelni, hogy lezárhassam a szerződést. Ez csak egy szolgáltató. A fura az, hogy mind ilyen. Mindegyiknek az az érdeke, hogy ilyen módon láncolják magukhoz az ügyfeleket. Csak azt nem értem, hogy miért nem normális hozzáállással, megfelelő szolgáltatással teszik ezt, mert


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása