Csajozás

2007.08.12. 22:40

Hétvégén elmentünk az éjszakába a barátokkal. Kopaszfejű barátom okulva az egy héttel korábbi kimaradásunkból vigyorogva jegyezte meg az este elindulásakor, hogy hozott magával névjegykártyát. Én jól nevelt úri ficsúrként csak bólogattam, de nem értettem, hogy az meg minek. Addig-addig furdalta az oldalamat, hogy csak kiböktem: Az meg minek?

Elmondta, hogy az elmúlt heti tivornyában annyira elfáradt a benyakalt sörök és borok miatt, hogy nem tudta az általa kiválasztott hölgyeknek elmondani a telefonszámát, ezért most felkészült a legrosszabbakra.

A víg alapozás és a belvárosi séta után el is jutottunk egy szórakozóhelyre, ahol lehetett ropni a táncot hajnalig. Bele is keveredtünk a forgatagba és én is a 3. perc környékén közöltem a párommal teljesen megrökönyödve, hogy belecsíptek a seggembe, majd meg is simogatták a fájó pontot. Ezzel a kihéhezett nők/férfiak arányosságát kívántam metafórikusan kifejezni az olvasók számára. Aki ebből nem ért annak egyszerűbben is leírom. Legalább 2 szer annyi hölgy kívánt férfit szerezni, mint amennyi férfi volt.

Visszatérve kopaszfejű barátomra. Neki megint nem ment ilyen körülmények között sem a csajozás, pedig volt alternatíva gazdagon. Egyszer csak meguntam a széptevését akció nélkül, így hát kértem egy névjegyet a készletéből, majd a társaságunk egyik hölgytagjától egy tollat és begyűjtöttem az egyik csajnak a telefonszámát a névjegy hátuljára és büszkén odaadtam a cimborának, hogy: Tessék… Sima liba. Itt egy csaj akar téged. Holnap hívd fel.

Úgy tűnt felfogta tevékenységemet és eltette a névjegyet. A párommal ezután nem sokkal elfáradtunk és hazamentünk aludni. Én még  boldog is voltam, hogy sikerült csajt szerezni a cimborának.

Másnap estefelé telefon, hogy menjünk halászlevet enni, mert a zsibogó fejre és gyomorra az kell. Én jeleztem, hogy mi éppen oda tartunk, családi körben, de csatlakozhat, ha van kedve.

Csatlakozott mert volt kedve. Beszélgetés indul. Én kérdezem, hogy felhívta e a csajt. Mire a válasz egyáltalán nem meglepő módon: Milyen csajt? Mondom: akinek a névjegyedre a telefonszámát írta.

Összetört tekintetét látva megkérdeztem, mert fény gyúlt a fejemben: TE SZÉTOSZTOTTAD A NÉVJEGYEKET ÉS KÖZTÜK EZT IS??

Nem is kellett válaszolnia…

Van akinek nem megy a csajozás és nem lehet tudni, hogy miért…. 


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása