Jött a hír, hogy a természetvédők, új hajóját az Ady Gil nevű szupergyors motorcsónakok egy bálnavadász hajó direkt összetörte. Most megnéztem a videót róla és tényleg. A bálnavadász tényleg nekiment, közben vízágyúzta és röhögcséltek a hajón.
Ez olyan szánalmas. Értem én, hogy a bálna fincsi, meg azt is értem, hogy sokaknak élni kell valamiből, de akkor is. Nézzük meg ezekete a videókat. Agyhalál...
 

 

 

 

 

HA ekkora a bálnahusira a kereslet akkor tenyésszenek bálnát. Nincs konfliktus és az ételcélú disznótenyésztést meg annyira nem ítélik el, tehát ha párhuzamot vonok, akkor tessék bálnatenyészfarmokat létrehozni. Hely van, mert az óceán nagy. Jah, hogy nem bírnák kajával a bálnák számára? Az meg csöcs, jó helyre kell tenni a farmot. A bálna jön megy? Hm akkor nagyobb helyen tessék tenyészteni. A bálna erős? Tessék jó erős kerítést odatenni.
Vagy ezek túl nagy gondok? Akkor meg nem kell erőltetni a bálnahusi vasárnapi ebédhez való felhasználását… A japánok értelmes embereknek tűnek nekem, bizonyára megértik…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr31653331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása