Nászutazunk – Dubrovnik

2008.10.31. 12:55

Szerintem Európa legszebb városa… Nem akartam megnézni, mert már kicsit elegem volt a sok hülye városból, akartam heverészni a napon, meg fürdeni és gyakorlatilag semmit nem csinálni, de addig lettem szekálva, hogy azt mondtam menjünk.

Az első és legfontosabb információ, hogy Horvátországban nem hivatalos pénznem az EURO… , de elfogadják J, csak legyünk tisztában az árfolyammal, mert kellemetlen meglepetésben lehet részünk.

Itt is busszal vittek be a városközpontba. Hát nem bántam meg. Dubrovnik belvárosa olyan mint a mesebeli filmek városai. Vagy mint a számítógépes kalandjátékok belvárosai. Nagyon szép. Ahogy leszálltunk a buszról megláttuk, hogy emberek mennek fenn a várfalon. Hát mi is megkerestük gyorsan, hogyan lehet feljutni. Kifizettük a belépőt és felmentünk a várfalra. Teljesen körbe lehet gyalogolni a történelmi belvárost és az ember mindent lát. Kicsit fárasztó séta,de megéri. Miután végiggyalogoltuk a falat lementünk a városba. A szokásos hűtőmágnes vásárlás után visszamentünk a hajóra és napozással csaptuk agyon az időt.

Különböző okok miatt vacsora előtt akartunk összecsomagolni, így volt a biztos. Elmentünk vacsorázni, majd a szokásos színház és azután beültünk még a kedvenc bárunka és kitöltöttük a minősítést a hajó személyzetéről. Aztán alvás mert korán kellett kelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr99742215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása