Tüntettek a közszolgák…

2008.11.30. 12:01

Ez jó, mert merik érvényesíteni az érdekeiket… Hiszen nekik van jár olyan fizetés amilyen hónap nincs is. Persze be van építve a 12 havi bérbe jelen pillanatban, de azért semmiféle többlet teljesítést nem tettek. Én akkor kapok több pénzt, ha többet dolgozok, vagy hatékonyabban végzem a munkám. Bár ha hatékonyabb vagyok, akkor még nem lesz forintra több a pénzem, csak kevesebbet kell ugyanazért a pénzért dolgoznom.

Az állam azt mondta, hogy nem lesz 13.havi fizetés a közszférában. Erre ők vérig sértve érzik magukat. Pedig én nem várom el tőlük, hogy a 13. hónapban dolgozzanak, mint ahogy ezt tőlem sem várja el senki.

Ha pedig az ember nem dolgozik meg valamiért azért nem jár pénz. A nyugdíjasok is az elő-takarékossági számlájukra 1 évben csak 12 szer fizettek be. Miért kellene nekem meg kifizetni azt 13-szor kifizetnem az Ő nyugdíjukat? A nyugdíjakat egyébként is kicsit végig kellene gondolni, hiszen most kapnak viszonylag magas pénzt, de arányaiban ennyit nem fizettek be. Én meg fizessem a magas összeget és mire odaérek megdeglek, de legalább azzal tudattal fogom a pacskert feldobni, hogy én eltartottam mindenkit és én fasza gyerek vagyok, mert engem meg nem kell eltartani.

Persze tudom, hogy most emiatt a pár mondat után néhány embernek kinyílik a bicska a zsebében, de nem érdekel.

Szóval jó hogy tüntetnek, de én vagy a magamfajta vállalkozó és a versenyszférában alkalmazásban állók mit tehetünk?

Polgárilag engedetlenek lehetünk, azzal hogy nem csinálunk olyat aminek adófizetési kötelezettség vonzata van. Ha betegek vagyunk nem kell fizetni a TB-t.  Sőt kapunk betegállománypénzt. Ha most játszok egy kicsit a gondolattal és azt mondom, hogy mindenki aki a versenyszférában dolgozik elmegy 2 hét betegszabira, akkor a közszolgáknak 1 hónapig nem lesz fizetésük. Hm.. Azt hiszem, utána megbecsülnék a ténylegesen termelő egyedeket.

Nem vásárolunk olyan termékeket egy hónapig amelynek magas az adótartalma. Ilyen az üzemanyag, a cigaretta és az alkohol. Ha kombináljuk a két komoly alternatívát, hogy betegek is leszünk és nem kocsikázunk, nem iszunk, cigizünk és mindezt 2 hétig megtartjuk, szerintem egészen szép eredményt lehetne elérni.

Tehát:

  • Elmegyünk 2 hét betegállományba
  • Nem tankolunk az autónkba
  • Nem veszünk cigit, piát

De szép lenne… Csak mindig elfelejtkezem arról, hogy magyarok vagyunk, akik azonnal nyerészkednének egy ilyen helyzetben. Tutti lenne egy-két olyan gyökér aki azt mondja, hogy a többi teherautós nem szállít akkor majd én viszem az ő fuvarjaikat is. STB.

Szóval veszett fejsze nyele, de azért szép álom…

 


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása