Ez már a legalja...

2011.05.11. 08:08

Jó régen írtam már ide, ennek az az oka, hogy annyira mostanában nincs kedvem blogolni, de a tegnap olyat láttam aminél nincs lentebb, de komolyan...

Egy dolog, hogy valósághős Alekosz megnyerte a való világot. Azt, hogy én mit gondolok az emberről az mindegy, de el kell ismerni, hogy eredeti figura, de hogy most neki kell csajt találni... Hát ez... Nem találok szavakat.

Jó kisdobostól elvárhatóan megnéztem az első részt, azaz az első nap eseményeit, ahogy keresgéli magának a nőciket.

Egyszerűen megdöbbentem.

Ez kell az embereknek, ahogy Alekosz játssza a bájgúnárt és udvarolgat a csajoknak?

Mindezt úgy teszi, hogy kínomban már sírtam. Megnéztem, megdöbbentem, többet nem nézem...


Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alekosz pucér feleségjelöltjei 2011.05.11. 16:24:32

Épphogy elkezdődött Alekosz párkereső műsora, már van is egy klassz kis videó a Való Világból ismerős környezetben zuhanyozó csajokról.  És persze mentrendszerűen megérkeztek az első pucér fotók is az egyik jelöltről, most épp Brigittáról ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása