Nos… Egy kis utópia…

Én eldöntöttem, hogy nyilvános helyeken fogom túrni az orromat és divatot csinálok belőle. Orvosokkal és kutatókkal bebizonyíttatom, hogy a nyilvános helyen való orrtúrás már születéskor kódolásra kerül a génekben és gyakorlatilag, emiatt nem lehet elítélni azt, hogy a főtereken túrom az orrom és a végtermékét mindenki által jól láthatóan, a mutató újam végére tapasztva, magasba emelt kézzel mutogatom…

Aztán miután eme divatirányzatnak van legalább 1000 követője, csinálunk felvonulást, csak azért hogy megmutassuk vagyunk. Kérünk rá rendőri biztosítást, mert sokan undorítónak tartják a nyilvános helyen való orrtúrást, sőt még ellentüntetést is szerveznek. A rendőröknek meg az a dolguk, hogy engem és a tüntetésen megjelenő 7 darab aktivistát kísérjenek, védjék és óvják az arcom  a tojás-paradicsom-arc frontális találkozásától. Aztán meg úgy  nyilatkozom, miközben gyakorlom a nyilvános helyen való orrtúrást, hogy én ezt nem értem…Nem értem, hogy mi baj ebben, hiszen szelídek vagyunk mint a ma született szopós bárány.   

Kb itt tart a világban a demokrácia… Ez jó, mert gyakorlatilag bármit meg lehet csinálni. Csak… És most jön a csak…

Eldönthetem, hogy túrom az orrom, vagy buzi vagyok, vagy nagylábújlapító, vagy egyáltalán normális ember. Ehez jogom van, de nincs jogom ezzel másokat megzavarni. Pláne olyanokat nincs jogom ezzel zavarni, akik ellenérzéssel viseltetenek a dilim irányába.

Ha felvonuláson kívánom reklámozni magam akkor nem gyakorlom a tevékenységet, mert a sajtó már úgyis kivesézte, hanem csak szépen megmutatom, hogy én is ember vagyok, csak egy kicsit más, de a viselkedési normákat akkor betartom, hiszen a dilimről van szó.

És itt a baj a tegnapi meleg felvonulással. Ők nem csak felvonulni akartak és hogy megmutassák, hogy milyen sokan vannak, hanem botrányt és hírverést…Megkapták, de én emiatt utálom őket….  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr9555500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása