Szombat esti Tánc /Láz/

2008.11.02. 10:31

Ritkán alkotok véleményt a televízióban látott műsorokról, de most valami eszméletlen , számomra színvonalas valamit láttam. A színvonalat nem a zsűrin, vagy a férfi bemondón, avagy a sztárénekesek hangjaira gondolom, hanem a táncosokra.

Olyan táncműsort rittyentettek össze ezek a híres emberek, hogy csak lestem. Ezek úgy megtanultak táncolni, ahogyan én soha nem lennék képes. Messzebb megyek… Kedvet csináltak nekem is táncolni. A profi táncosok is perfektek voltak sőt hihetetlen, de a sztárvendégek nekem még többet nyújtottak.

Sthol András joggal nyert. Udvaros Dorottya is bemutatta, hogy nem véletlen kapta a Kossuth díjat, mert bármilyen szerepet vígan el tud játszani és ha kell profi táncossá válik. Akiről még szót kell ejteni, az a Csányi Sándor. Nekem ő volt a favoritom, de nem értettem azt, hogy miért nem pontozták jobban.

A hangosítás és az énekek viszont nagyon gyöngék voltak. A Zsűri nekem mindig minden esetben béna, nem azért mert nem tudnak táncolni, hanem mert nem tudják kifejezni magukat. Persze ott is van kivétel. A számomra nem túl szimpatikus Medveczky Ilona tud beszélni, valamelyest énekelni, valamelyest táncolni, ellenben még a feleségem is kifejezte, hogy szeretne így kinézni ennyi idősen… 


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása