Mint minden vállalkozásnak az enyémnek is az életében eljön a május amikor az előző év mérlegét, beszámolóját közzé kell tenni. Én ennek a törvényi, bürokratikus szarságnak eleget is tettem és leszurkoltam a 10000 huf közételi díjat. Ezenkívül a mérleg el lett küldve a két érintett állami hivatalnak, név szerint a székhely szerinti cégbíróságnak és az igazságügyi minisztériumnak. Mindenről papír  és igazolás van.

Decemberben betámadott az igazságügyi minisztérium, hogy én nem tettem eleget a törvényi elvárásoknak és hogy tegyem meg mert igenis baromira meg fognak büntetni.

Gondolkodni kezdtem, hogy ez hogy lehet, majd leesett, hogy én álnok, el mertem költöztetni a céget egy másik megyébe ezáltal megváltozott az adószáma is a vállalkozásomnak. Nos a cég költöztetése teljesen jogszerű volt, sőt aki csinált már ilyet tudja, hogy pontosan 2 állami szerv értesül róla, illetve végzi az átjelentést. Ezek pedig a fent nevezett minisztérium és az ÚJ területileg illetékes cégbíróság. Természetesen ez még pénzel is jár. Komoly illetéket kell fizetni a semmiért.

A rendészeti minisztériumnak a következő levelet írtam:

 

Tisztelt Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Céginformációs Szolgálata!

 

2008.11.14-én vállalkozásom számára kiküldtek egy felszólító levelet, amelyben egy olyan közzétételi díj megfizetésére köteleznek, amelyet már befizettem.

Vállalkozásunk 2008.08.12.-én hivatalosan áthelyezte székhelyét Gödöllőről Szegedre. Ezzel vállalkozásom adószáma megváltozott, mert másik megyébe került a cég székhelye. Véleményem szerint ezt Önöknek kellene a legjobban tudniuk, hiszen a változás miatt is fizettem Önöknek közzétételi díjat. Tehát kérném, hogy legyenek szívesek ellenőrizni a befizetéseket mielőtt az általam és sok más adófizető által befizetett adót felesleges postaköltségre költik. Arról nem is beszélve, hogy a felszólító levélen megadott ügyfélszolgálati telefonszám már 2. napja elérhetetlen. Természetesen én jogkövető és segítőkész állampolgár vagyok és emiatt szeretnék némi támpontot adni az ügy lezáráshoz.

 

Adatok:

Cég neve: XYZZ Kft.

A cég székhelye 2008.08.12-e előtt:             2100 Gödöllő, Valamilyen utca

A cég székhelye 2008.08.12-e után:             6724 Szeged, Valamilyen utca.

 

A cég adószáma 2008.08.12-e előtt:                         xxxxxxxx-2-13

A cég adószáma 2008.08.12-e után:                        xxxxxxxx-2-06

 

Kérném különös figyelemmel kísérni az „előtt” és „után” kifejezéseket. Természetesen, ha arra a megállapításra jutnak, hogy kétszer kell megfizetnem egy évben Beszámoló utáni közzétételt, csak azért mert teljesen jogszerűen, az összes törvényi szabályzást betartva el mertem költöztetni a vállalkozásomat és ezzel mérhetetlen problémát okozva Önöknek, természetesen befizetem.


Amennyiben az ügy feltárásában elakadnának, akkor kérem, hívjanak fel, hogy mielőbb segíteni tudjak, hiszen az a célom, hogy a Magyar Államigazgatást a legteljesebb mértékben kiszolgáljam. Arról is szeretném tájékoztatni, hogy ezt a levelet elküldöm több általam ismert online tájékoztató weboldalnak is.

 

Maradok feltétlen tisztelőjük :


xxxy  /Xyzz Kft./

Tel:+36 XXXXXXXX

Kelt: Szeged 2008-11-25 

Persze a sztorinak nincs vége, Ma kaptam egy levelet a Csongrád*megyei cégbíróságtól, hogy nem fizettem be ezt a pénzt. Agyam eldurrant. Holnap pedig az övéké fog a stílusomtól..

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsjoee.blog.hu/api/trackback/id/tr50965765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása