A checkin 10:30 kor kezdődött a hajóra és mivel 10 előtt egy pár perccel mi megérkeztünk ezért gondoltuk elmegyünk és csomagok nélkül feltérképezzük azt, hogy mit is kell csinálni a beszálláshoz. A hajó a parkolótól durván 500 méterre helyezkedett el, és amikor odaértünk, akkor láttuk, hogy már javában zajlik a behajózás. Visszarohantunk a csomagokért és láss csodát van tranzit busz, ami elviszi az embereket csomagostul a hajótársaság parkolójából a hajóhoz. Megvártunk egy buszt és felszálltunk rá. Megjegyzem nem ez a leggyorsabb elintézési módja a dolognak, hanem az ha az ember átvonszolja a csomagokat, mert ez így olyan fél óra, viszont nem kell cipekedni és olaszokat kerülgetni.

A buszról leszállás után olyan hosztesz jelegű emberek fogadtak akik felcímkézték a bőröndjeinket a szobaszámunkkal és a neveinkkel. Én feladtam a laptop táskámat is és meg is érkezett a szobába rendben, de azért aggódtam.

Aztán mondták, hogy menjünk be egy másik épületbe ahol történik a checkin. Amikor beléptünk már tudtuk, hogy jó helyen vagyunk, meg azt is, hogy baromira nem itt kellene lenni. Bátran állíthatom, hogy ez a legrosszabb része idáig az utunknak és remélem, hogy nem lesz semmi ennél rosszabb. Az információs pultnál megkérdeztük, hogy mi a teendőnk és ott először kaptunk egy 5-ös sorszámot, majd elmondták, hogy egy sorszám körülbelül fél óra és hallottuk, hogy éppen akkor hívják a 2-es sorszámúakat. Az emberek száma kb 2000 és mindenki egy bazi nagy hangárban van ahol sok szék van. A hajótársaság mentségére legyen mondva, hogy kaptunk inni amennyit csak akartunk és még választék is volt az alkoholmentes italokból. Kaptunk egy csomó szóróanyagot is és mindegyiken az volt, hogy tudják, hogy kellemetlen, de mindent megtesznek azért, hogy minél gyorsabban megtörténjen a bejutás a hajóra. Mi bevettük a leszaromtablettáinkat és elkezdtünk a kapott szóróanyagokban böngészni.

Mindenképpen fontos az, ha egy hajóútra megyünk, hogy legalább értsünk valami olyan nyelvet amit ezek használnak. Ezek a nyelvek az Angol, Német, Francia, Olasz, Spanyol. A spanyolt csak egy két helyen hallottam és nem is fő nyelv, de egészen jól nyomják.

Elröppent az idő a böngészéssel, aztán olyan marhavágóhíd jelleggel tereltek bennünket mindenhova. Fotókat csináltak rólunk, majd egyszer csak  a hajón találtuk magunkat. Ott felirányítottak az egyik étterembe és lehetett svédasztalosan ebédelni. Ebéd után körbejártuk nagyjából a hajót, majd megkerestük a kabinunkat. ÉS meglepetésünkre ablakos kabint kaptunk, pedig mi a csóróbb ablaktalan kabinra fizettünk be, de szerintem ennek is megvan a logikája. Szóval, ha nem telítettek a külső ablakos kabinok, akkor ezen az áron megkapják a csóróbb utasok a külsőket is. Szóval szerencsések voltunk vagyunk. A környezet idilli egy nászútnak és nem is beszélve a kapott egy üveg jégbehűtött brut pezsgőről :-D

A hajó egy 13 emeletes medencés jaccussi-s sok étteremmel, kaszinóval, boltokkal ellátott luxus hotel és most egyáltalán nem túlzok, minden megvan hogy az ember jól érezze magát és felhőtlenül ki lehessen kapcsolódni. Vannak szervezett programok, amiket vagy igénybe vesz az ember vagy nem. Pénzt mint olyat egyáltalán nem kell a hajóra hozni, mert minden fogyasztást az utas mágneskártyájára terhelnek, amit az út végén kell valamilyen módon kiegyenlíteni. Van lehetőség előre fizetni összegeket a mágneskártyára, de ez engem nem érdekelt, mert ez olyan baromságnak tűnik.

A hajón a fő étkezésnek a vacsorát tartják, mert akkor jön össze a hajó apraja és nagyja és még ki is kell öltözni, hát mit mondjak engem ez irritál, de ez van. Ez egy olyan a szabály, amivel együtt lehet élni…

Mivel mi hulla fáradtan értünk a hajóra és megnéztük a kifutást is ami este 6 kor volt és a vacsora fél kilenckor kezdődött gondoltuk ledőlünk egy kicsit. Megértem a páromat, hogy állítson telefont ébresztésre és összehullottunk, mint két boxzsák. Este 11-kor riadtunk fel, mert kiderült, hogy az óra másnap estére lett beállítva. Emiatt lemaradtunk az első vacsoráról. Részemről többre értékeltem azt a 12 óra alvást amit reggelig végrehajtottam, mint a vacsorát élveztem volna, de az én Párom az tiszta lelki beteg volt,mert kihagyta az első vacsorát és ráadásul a saját hibájából :-D Micsoda szerencse, hogy megint nem én hibáztam J

Tippem a checkinhez és az első naphoz a hajón:

• Türelem
  • Ne adj fel mindent a poggyászban, legyen nálad valami elfoglaltság
  • Mindenki felszáll a hajóra, tehát akár alhatsz is, úgy is felkelltenek
  • A hajón óriási mennyiségű a személyzet és angolul mindegyik tud, kérdez tőlük bátran

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagoj ur 2008.10.22. 10:07:34

Hehe nyomassad csak, jó lesz majd visszaolvasni ha legközelebb indultok egy ilyenre... :-)